Zoek
20 apr 2026

Björn Borg boxershorts, welke materialen zijn het fijnst?

1 uur ago
Ik ben aan het experimenteren met verschillende soorten boxershorts, maar ik vind het lastig om te bepalen welke materialen nu echt het fijnst zijn. Katoen is natuurlijk een klassieker, maar ik ben benieuwd naar ervaringen met andere stoffen zoals bamboe of microfiber. Welke materialen ademen goed, blijven lang mooi en zijn comfortabel om te dragen? Ik zoek vooral iets voor dagelijks gebruik, maar ook voor tijdens het sporten. Alle tips zijn welkom, want ik zie door de bomen het bos niet meer!
Citaat
0
1 uur ago
Het is wel grappig hoe de materiaalkeuze van ondergoed zo'n verschil kan maken voor het comfort. Vroeger lette ik daar eigenlijk nooit zo op, maar nu ik ouder word, merk ik dat ik steeds meer waarde hecht aan kwaliteit en comfort, ook als het om ondergoed gaat. Het is toch de basis van je outfit en het zit direct op je huid, dus dan wil je wel dat het goed zit en prettig aanvoelt. Ook de pasvorm is belangrijk, want een verkeerde pasvorm kan ook irritatie veroorzaken.
Citaat
0
1 uur ago
Wat fijn dat je dit aankaart! Ik heb zelf goede ervaringen met de boxershorts van Björn Borg, vooral die van katoen en bamboe. https://www.bjornborg.com/nl/heren/ondergoed/boxers/ De katoenen boxershorts vind ik ideaal voor dagelijks gebruik, ze zijn lekker zacht en ademen goed. De bamboe varianten zijn dan weer heel fijn tijdens het sporten, omdat ze vocht goed afvoeren en snel drogen. Ik heb ook een paar microfiber boxershorts, maar die vind ik persoonlijk iets minder comfortabel dan de andere twee. Het is misschien een kwestie van persoonlijke voorkeur, maar ik zou zeker de katoen en bamboe varianten eens proberen!
Citaat
0